کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۲۱ استودیوی مستقل که باید در ۲۰۱۵ حواسمان به آن‌ها باشد!

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بازی‌های مستقل بی‌شباهت به آن میهمانی‌های عجیب دیرهنگام که در انباری‌های خالی برگزار می‌شوند و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، نیست. با افزایش ریسک ساخت بازی‌های رده اولی مانند ندای وظیفه، سرنوشت و غیره، بازی‌سازهای بیشتری از این میادین فاصله گرفته‌اند و حال در تلاش‌اند تا بازی‌های مبتکرانه و جدیدی را با اتکا به خودشان خلق کنند. هزاران بازی‌ساز مستقل در این صنعت وجود دارند و ما در این مطلب ۲۱ استودیو که به خاص و مشغول بودنشان شهره‌اند را انتخاب کرده‌ایم.

Acid Nerve

titansouls-1

بازی روح تایتان توانست برچسب برگزیده‌های ای-۳ را در سال ۲۰۱۴ دریافت کند که باعث می‌شود این بازی یکی از برترین‌های ای-۳ سل ۲۰۱۴ باشد. نسخه‌ی اصلی روح تایتان چند ماه پیش و با شعار “تنها یک شانس خواهید داشت” منتشر شد. تمام حریف‌های بازی و همچنین شخصیت اصلی تنها یک تیر در اختیار خواهند داشت. اما با این وجود بازی خسته‌کننده نمی‌شود چرا که هر یک از شخصیت‌های منفی بازی به شکل ترسناکی منحصربه‌فرد هستند. روح تایتان قرار است که امسال توسط دولوپر دیجیتال برای ویندوز، مک، لینوکس و همچنین پلی‌استیشن ۴ و ویتا عرضه شود.

Amplitude Studios

endlegend-1

استودیوی امپلیتود که توسط بازی‌سازان مکس وان نارینگ و رومین دجنلیس رهبری می‌شود، یک استودیوی خارق‌العاده است. سری بازی‌های “بی‌پایان”بی‌اندازه دشوار، چالش‌برانگیز، با طراحی پیچیده و لذت فراوان است که ماجراجویی‌های سه‌بعدی در فضا را با خزیدن در دخمه‌ها و یک دنیای پر از موجودات وحشی ترکیب می‌کند
دخمه‌های بی‌پایان توانست به لیست برترین بازی‌های سال ۲۰۱۴ الکساندر سیلوینسکی راه پیدا کند. پروژه‌ی بعدی امپلیتود هرچه که باشد، انتظار می‌روند که بی‌اندازه سرگرم‌کننده باشد.

Asteroid Base

lovers-1

عشاق خطرناک فضایی محصول فستیوال گلوبال گیم ۲۰۱۲ است که توسط مت همیل، جیمی تاکر و ادام وینکلز ساخته شده است. این یک بازی دوست‌داشتنی مشترک بین پلتفرم‌ها و از نوع تیراندازی رو به بالا است و برای انتشار بر روی ایکس باکس وان، ویندوز و مک برنامه ریزی شده است. زمان انتشار تعیین نگردیده است.

Capy Games

watchercomplex-key-1

کپی گیمز که توسط نیثن ولا، کریس گوتریه و رناود بدارد رهبری می‌شود مملو از ایده‌های بزرگ و خلاقانه است.
ضمناً این نکته قابل‌توجه است که بدارد، شخص پشت فز تریکسل، یک نابغه‌ی برنامه‌نویسی است. بازی “زیرین” برای انتشار در سال ۲۰۱۵ بر روی کامپیوترهای شخصی، و ایکس باکس وان برنامه ریزی شده است.

Cardboard Computer

equus-1

جیک الیوت و تیمس کمنزی بازی‌سازانی هنرمند هستند که علاقه‌ی خود را به روایت داستان‌های زیبا و تراژیک در رابطه با تعویض اعتبار در بازی کنتاکی روت زیرو نشان دادند. این شیوه آینده‌ی بازی‌های روایتی است. موسیقی شگفت‌انگیز این بازی توسط بن بابیت نوشته شده است.

Cipher Prime

splice-1

سیفر پرایم تنها یک استودیوی بازی‌سازی عالی و بااعتبار نیست. پایه‌گذاران این استودیو به همراه استودیوی فیلی گیم فورج در حال ایجاد یک انقلاب در زمینه‌ی بازی‌های مستقل در زادگاه خود یعنی فیلادلفیا هستند.
بنیان‌گذاران آن، یعنی دین سینت و ویلیام استالوود متخصص ساخت بازی‌های موزیکال و زیبا هستند. یکی از آخرین پروژه‌های آن‌ها به نام اسپلایس به‌تازگی برای پلی‌استیشن ۳ و ۴ منتشر شده است.

Cockroach Inc.

dream-machine-1

ماشین رؤیا به واقع بازی منحصربه‌فردی است که از گل و کارت بازی و تحرک تشکیل شده است. و شامل یک داستان توهم گونه و در عین حال مرتبط درباره‌ی یک مجموعه‌ی ساختمانی است. بازی به صورتی قسمت عرضه می‌شود و تابحال پنج قسمت از شش قسمت آن برای ویندوز و مک بر روی استیم قرارگرفته است. ماشین رویا در مجموعه‌ی هفتگی بازی‌های جوی‌استیک قرار گرفته بوده‌است.

Cubeheart Games

scale-1

استیو سوینک و کیوبهارت گیمز به سختی بر روی پروژه‌ی اسکیل مشغول فعالیت هستند. این یک بازی معمایی اول شخص است و برای شما حس ترکیبی از بازی‌های پورتال و سواپر را در یک محیط جذاب و هوشمندانه تداعی می‌کند. گرچه در پس این محیط جذاب، روایت داستانی تاریکی جریان دارد. اسکیل در نوامبر ۲۰۱۳ توانست در کیک‌استارتر به صد و هشت هزار دلار سرمایه دسترسی پیدا کند.

Dennaton Games

hotlinemiami1-1

جاناتان سودرستورم و دنیس ودین مغزهای متفکر و عجیب‌وغریب پشت گیمپلی بسیار خشن و راضی‌کننده‌ی بازی‌های هاتلاین میامی هستند. سودرستورم و ودین در نظر داشتند تا پس از پروژه‌ی هاتلاین میامی، پروژه‌ی دیگری را آغاز کنند، اما گفته‌اند که نتوانسته‌اند فکر یک دنباله برای هاتلاین میامی را از ذهن خود خارج کنند. هاتلاین میامی ۲ پایان این سری است و برای انتشار در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی‌شده است.

Fullbright

gone-home-1

فولبرایت تیمی متشکل از بازی‌سازان اسبق بایوشاک و علی‌الخصوص، مسئولین پروژه‌ی مینروا دن دی ال سی هستند. بازی نخست آن‌ها، خانه‌ی گمشده، یک بازی اکتشافی اول‌شخص تقدیر شده است که در دهه‌ی ۹۰ میلادی اتفاق می‌افتد.
این بازی روندی کند و در عین حال دشوار دارد که بار احساسی و همچنین تعلیق بازی را بالا می‌برد. فولبرایت مشغول فعالیت بر روی پروژه‌ی جدید خود است و بازیکنان می‌توانند انتظار یک روایت داستانی باکیفیت و دیگر موارد مثبت را از این پروژه داشته باشند.

Ivy Games

grav-1

آیوی گیمز که توسط ذهن خلاق رابینسون ارین بنیان‌گذاری شده است، از زمان انتشار بازی Ghost Gravity، انتظارها را بالا برده است. این بازی حالتی ماورایی دارد و نرم و خیره‌کننده است. علاوه بر این بسیار سرگرم‌کننده است که در آن هیچ راهی برای شکست خوردن وجد ندارد. صداهای بازی بسیار خارق‌العاده و طراحی‌های آن خیره‌کننده‌اند. به خاطر خودتان هم که شده، همین حالا این بازی را امتحان کنید.

Tom Jubert

talos-1

تام جوبرت بیش از همه چیز یک نویسنده‌ی بسیار تواناست. جوبرت روایات چند مورد از بهترین و جذاب‌ترین داستان‌های چند سال گذشته را از جمله خط داستانی پیچیده و فیلسوفانه موجود در بازی “اصل تالوس” را در کارنامه‌ی خود دارد. اصل تالوس توسط جوی‌استیک بررسی شد و از طرف آن‌ها به این صورت خطاب گردید: “رمزآلود و متحیرکننده، خلاقانه و زیبا به همراه سرگرمی فراوان”.جوبرت در حال حاضر مشغول کار بر پروژه‌ای اعلام‌نشده از اوکلوس ریفت است.

Klei Entertainment

dontstarvetog-1

سرمایه‌ی کلای، متشکل از ایده‌های بازی‌های فوق‌العاده‌شان است که با دقت فراوان اجرا می‌شوند و به میزان ایده آلی جدید و غیرعادی هستند. “گرسنگی نکش” یک بازی بی‌اندازه لذت‌بخش با موضوعیت بقا است که به سادگی خرق عادت می‌کند (جوی‌استیک برای این بازی یک بررسی تقریباً بی‌نقص منتظر کرد)، و “شرکت نامرئی” یک بازی تاکتیکی است که در حال حاضر زودتر از موعد بر روی استیم قابل‌استفاده است. کلای حقیقتاً یکی از آن‌هایی است که می‌بایست آن را دنبال کنید.

Northway Games

rebuild3-screenshot-03-1

سارا و کالین نورثوی یک تیم بازی‌سازی متشکل از یک زن و شوهر علاقه‌مند به مسافرت کردن هستند که این علاقه و اشتیاق را بر بازی‌های خود به نمایش می‌گذارند. کالین خالق بازی اینکردیپید است. از طرف دیگر سارا به سیاست آدم خوارها علاقه‌مند است و بازی “بازسازی: گروه‌های ددزویل” را تولید کرده است. جوی‌استیک با او در مورد از بازی در مراسم GCD سال 2014 صحبت کرد.

Pippin Barr

lets-play-lets-play-ancient-greek-punishment-art-edition-edi-1

پیپین بار یک گونه‌ی نادر از بازی‌سازان است که فلسفه، هنر و مازوخیسم به میزان لازم را در بازی‌هایش به کار می‌گیرد. تولیدات او عجیب و غیرعادی هستند و در برخی موارد امکان پیروزی در آن‌ها وجود ندارد و برای این طراحی‌شده است تا بازیکنان را وادار سازد که به فلسفه‌ی ماورای هر کلیک توجه کنند. جوی‌استیک در سال 2013 درباره‌ی ساخت بازی‌های کنجکاوانه با او صحبت کرد.

Richard Hofmeier

cart-life-1

هافمایر جوایز IGF سال 2013 را با بازی Cart Life درو کرد و توانست سه جایزه، شامل جایزه بزرگ 30 هزار دلاری سوماس مک‌نالی را از آن خود کند. پس از بردن جایزه، در پشت‌صحنه به جوی‌استیک گفت که آرزو می‌کند ای‌کاش بازی‌اش از بین می‌رفت. او در سال 2013 مشغول کار بر روی بازی‌ای به نام “خون ارتولان”، یک بازی رمزآلود مرتبط با قتل، بود اما تا کنون خبری از بازی نشده است. امیدواریم که این بازی هنوز در مراحل ساخت باشد.

Ryan Green

dragon-cancer-1

صحبت کردن درباره‌ی That Dragon, Cancer دشوار است، اما این بازی مستحق توجه است. این بازی ناشی از یک واقعه‌ی غم‌انگیز است. خالق این بازی و خانواده‌اش سال گذشته، پسر 5 ساله‌ی خود را به واسطه‌ی سرطان از دست دادند. این بازی به‌نوعی تلاش رایان گرین برای بیان احساسات و دلشکستی ها و غم از دست دادن فرزندش است. بازی یک تجربه‌ی قدرتمند را برای شما محیا می‌کند. That Dragon, Cancer توانست صد و چهار هزار دلار تا انتهای سال 2014 در کیک‌استارتر به دست آورد. این بازی قرار است که برای ویندوز و مک در استیم و همچنین بر روی کنسول Ouya منتشر شود.

Tale of Tales

snset-1

بنیان‌گذاران تیل آف تیلز، آوریا هاروی و مایکل سایمن، دو هنرمند هستند که در ساخت بازی‌های انفرادی استعداد دارند. بازی ” راه‌” به شیوه‌ی خارق‌العاده‌ای عجیب و ترسناک است و “گورستان”، کند و دل‌نشین. ” غروب” قرار است که نوعی جدید از بازی‌های جنگی باشد. غروب  توانست در کیک‌استارتر مبلغ 67 هزار دلار را جمع‌آوری کند که این مقدار بیش از دو برابر مبلغ درخواستی بود. این بازی در استیم برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر می‌شود.

Vlambeer

nuclear-throne-1

ولامبیر نیاز خاصی به معرفی ندارد. این تیم هلندی متشکل از رامی ایزمیل و جان ویلم نیژمان به نظر غیرقابل‌کنترل می‌آیند. طراحی بازی‌های نیژمان مستحکم و درگیرکننده در تمامی کنسول‌هاست و دانش تجاری ایزمیل باعث می‌شوند که ولامبیر رهبر مطلق صحنه‌ی بازی‌سازان مستقل باقی بماند. “تاج‌وتخت هسته‌ای” یک بازی وسیع و لذت‌بخش است که در حال حاضر برای ویندوز، مک و لینوکس در استیم قابل‌دسترس است. قرار است که این بازی به صورت کامل برای کنسول‌های PS3، PS4، Vita، و Xbox One نیز عرضه شود.

Asher Vollmer

closecastles-6-1

گاهی بهترین بازی‌ها، ساده‌ترین آن‌ها هستند. اشر والمر استاد طراحی‌های تر و تمیز و ساده است که معماهای عمیق و پیچیده را شکل می‌دهند. Threes بهترین نمونه‌ی بازی‌های معمایی مدرن است. آخرین پروژه‌ی وی، “قلعه‌های بسته” یک بازی چندنفره‌ی تحت شبکه‌ی استراتژیک است که در آن بازیکنان سعی می‌کنند قلمرو پادشاهی خود را از دیگر بازیکنان پیشرفته‌تر کنند. این بازی قرار است که در سال 2015 برای PS4 و احتمالاً دیگر پلتفرم‌هایی که هنوز اعلام‌نشده‌اند نیز عرضه شود.

Yacht Club Games

shovelknight-1

Shovel Knight بدون شک یگانه پیشتاز بازی‌های سال 2014 است. بدون شک نوستالژیک است و عملکرد روانی دارد و در برخی مواقع، به حدی خنده‌دار است که هنگام بازی بلندبلند شروع به خندیدن می‌کنید. بازی‌سازان این استودیو کهنه کارهایی هستند که می‌دانند قصد چه کاری دارند و به بهترین نحو آن را انجام می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25912 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: gamenews.ir تاریخ خبر: 1394/01/20 تعداد مشاهده: 2198
سافت گذر